23-11-12 Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών: η προστιθέμενη αξία που δεν έχει αξία

του Steven J. Klees (sklees@umd.edu), Καθηγητή της Διεθνούς και Συγκριτικής Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο του Maryland.

Πηγή: http://www.educationincrisis.net/blog/item/476-evaluating-teachers-value-added-has-no-value

Θεωρείται πλέον όλο και περισσότερο ότι οι νεοφιλελεύθερες πολιτικές και τα οικονομικά μοντέλα των τελευταίων τριάντα περίπου ετών όπως εφαρμόζονται από τις κυβερνήσεις ευθύνονται για τα δεινά της κοινωνίας. Ένας πυλώνας αυτής της πολιτικής υπήρξε η προώθηση επιχειρηματικών μοντέλων στην αξιολόγηση των κυβερνητικών επιδόσεων, ώστε αυτά να χρησιμοποιούνται κατόπιν στην εφαρμογή κυβερνητικών περικοπών. Αυτή η τάση έχει διευρυνθεί, καθώς η τρέχουσα οικονομική κρίση προσφέρει στους νεοφιλελεύθερους την δικαιολογία ώστε να κατηγορήσουν περαιτέρω, να αξιολογήσουν, και να περικόψουν τις κυβερνητικές δραστηριότητες.  ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ

Advertisements